Ostatnie wpisy
Zmiany, zmiany – jako stały towarzysz zmian jesteśmy obok, gdy nasi klienci podejmują niezwykle istotne decyzje i zmieniają swoją rzeczywistość. Dziś opowiemy Wam o jednym z naszych wyborów, który w ostatnim czasie przyniósł dużo nowego. Pozwólcie się oprowadzić po przestrzeni… efektów naszego rebrandingu.
Zapowiedzią nadchodzących zmian niech będą słowa Małgorzaty Kostrubiec – menadżera oddziału Vilea Śródmieście/Mokotów : „Zmiana logo i identyfikacji marki to decyzja odważna, ale głęboko przemyślana i bardzo potrzebna. Rebranding dowodzi, że jako firma funkcjonująca od lat podążamy za najnowszymi trendami, dostosowujemy się do rynku, a wysublimowana estetyka i jakość są dla nas niezmiernie ważne. Pracując w branży nieruchomości luksusowych, jesteśmy wrażliwi na detale i na nich najbardziej się skupiamy.”
Po czym nas teraz poznasz?
Nowość, która była początkiem wszystkich pozostałych zmian, to jednogłośna decyzja sprzed kilku miesięcy: zmieniamy logo! Zależało nam na tym, żeby nowy kod wizualny odzwierciedlał nasze wartości, podkreślał pozycję i wypracowane standardy. Postawiliśmy na nowoczesną i mocną, ale wyważoną komunikację.
Ponieważ naszą misją jest wyznaczanie standardów premium – takiego efektu oczekiwaliśmy od projektu. W nowym znaku wpisano nasze firmowe „V” w kształt doskonałej figury – koła, które obrazuje otaczanie opieką i spokój. Część typograficzna znaku również daje poczucie solidnych podstaw. Tak powstało stabilne i czytelne logo, które podkreśla równowagę i elegancję. To właśnie ta doskonałość towarzyszy nam przez cały czas, teraz także graficznie.
Naszą ekscytację niech oddadzą słowa Pauliny Woyciechowskiej: „Uważam, że nasze nowe logo przyciągnie więcej klientów i wyróżni nas na tle konkurencji. Większość ludzi jest wzrokowcami i jednak profesjonalna identyfikacja wizualna ma ogromne przełożenie na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest rynek nieruchomości. Cieszę się, że idziemy do przodu!”.
Jak nas piszą?
W logotypie zastosowano kroje szeryfowe, które są przede wszystkim postrzegane jako tradycyjne, solidne i bardziej stabilne. Postrzegamy je jako ponadczasowe i wysublimowane, ale jednocześnie są utrzymane w trendach.
Jakich barw nabraliśmy i gdzie możesz je zobaczyć?
Nowa paleta barw Vilea Property Boutique jest stonowana. Dla nas stanowi doskonałe dopełnienie pięknych nieruchomości, jakimi się zajmujemy. Ta odsłona zdecydowanie pasuje do tego, jaką pozycję zajmujemy w branży – jest nowoczesna, lekka i ponadczasowa.
Nowa identyfikacja to nowe materiały – zmiany można już zobaczyć na ulotkach, w katalogach i na roll-upach. Dostosowaliśmy też do niej prezentacje, reklamy prasowe i inne materiały. Wchodzimy na rynek cali na nowo!
Na tym tle zaprezentują się również nasi agenci: od wizytówek, przez social media po stopkę mailową. Powiew nowości zawładnął już (prawie) każdą przestrzenią.
To nie wszystko
Zanim podsumujemy zmiany, oddajmy głos Marcie Chojnackiej, która pokazuje nasz nowy rozdział w szerszej perspektywie: „Po 10 latach działalności firma przeszła wiele zmian i etapów rozwoju. Rebranding pozwala nam zewnętrznie odzwierciedlić te zmiany i pokazać nasze nowe umiejętności, doświadczenia i wartości”.
Kończymy pierwszą część opowieści o zmianach, ale jeśli chodzi o rebranding i odświeżenie wizerunku Vilea Property Boutique, nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wciąż jesteśmy w procesie, który napędzamy już od kilku miesięcy. W kolejnych tygodniach opowiemy Wam o naszych następnych krokach.
Będziecie mogli poczytać o zmianach i oczywiście zobaczycie je na własne oczy!